lauantai 22. syyskuuta 2012

Jag började tänka på ...

varför majoriteten av finländarna har problem med svenska folket?

ja sama suomeksi :D Aloin miettimään miksi suurimmalla osalla suomalaisista on ruotsalaisia jotain vastaan ^^ ?
Oikeesti, suomi on kuulunu joskus ruotsille, eli, mun mielestä kaikkien suvussa on ruotslaisia juuria, ihansama onks se sitte kaukaista tai läheistä sukua, mut sukua kumminkin. Eiks ihmiset vois vaa oppii elämään sen asian kanssa? :D
Joo siis, mä en haluu yleistää. Mut jotenki nyt vaa on tuntunu et tosi moneilla on ongelmia suomenruotsalaisia/ ruotsalaisia kohtaan.
Niin ja, eiks myös aika yleinen syy oo se et ruotsi ja suomi on lätkäs aika pahat vastustajat ? Koittakaa elää senki asian kanssa, ei se silti oikeuta KETÄÄN vihaamaan.
Meijänki koulussa systerille huudetaan koko ajan siitä kui noloja me suomenruotsalaiset ollaan. Yh, ei näin.

Noo mut, ei kai täs muuten mittää erikoista kuulu. Just värjäsin hiukset & leikkasin. Eka miettisin et jos sivusiiliks vetäisin mut se vähä jäi, nää on nyt tästä sivulta vaa lyhyet. et ei ihan siili. umh.
No, sanokaas mielipiteit näistä (: ?


Ite tykkään tosi paljon, umh. No, ei kai täs mittää ihmeellistä, lolol, toistan samoja lauseita :D
Koulus menny vähä pyllylleen, ekast kokeesta sit vedin 4 :D hyvä minä (Y) joo o.
Tää teksti on TOSITOSI sekava, oikeesti. Mut ei voi mittää, on ollu sekavii hetkii paljon täs.
Niin ja, syyslomalla tulee mun yks PARHAIMMIST YSTÄVIST mun luokse yöks, jeee c: ♥
rakastan sinnuu muwu ♥
Joo, mut ei mulla kai tässä muuta (: jeees, nono, sori toi mun ruotsinkieli on oikeesti huonoa :D




2 kommenttia:

  1. eihän ketään saa haukkua vaik olis minkä lainen. :o och tack så mycket syster för allt du sa ♥! men det e respektlöst :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ingenting syster ♥ saknar dig ♥
      juu u, ei ketään saiskaa haukkuu, kaikki on omanlaisia (: !

      Poista