sunnuntai 30. syyskuuta 2012

finally, muutto on ohi ♥

Heipä hei (: joo siis, muuttohan tässä on ollu käynnissä joku 2 viikkoa. JA VIHDOIN SE ON OHI ♥
No, tuli ainaki paljon naurettuu ja kannettuu tavaroi,, en oo muute koskaa huomannu et meil on yli rekka-autollinen tavaraa :Dd nojaa, tuliha sit ainaki suurin osa heitettyy roskiin xd onneks.
Mutta siis, tää jää ny hiuka lyhyeks postaukseksi koska oon kännykällä enkä jaksa näpytellä oikeen xd.
No, ei täs kai muuta. Tiistaina on koulukuvaus ja pitäis värjätä hiukset sitä ennen, mut mun hiusvärit on kaverilla, joak on kuukauden arestissa :Ddd
Ei oo helppoo. Vois toki käydä hakee ne värit sieltä mut kattoo nyt et uskallanks mä :DD lol.
umh, tää postaus ei sit sisällä mitään järkevää.. Mut kai ny tungen jottai kuvii tosta meijän muutosta tänne (;

joo siis, tunkeuduin sitte laatikoihin :Dd tästä ei puhuta.

toki sit mun pikkuveli matki mua ja tunkeutu ittekki laatikkoon  xd

haha, harvinainen päivä. MULLA ON PINKKIÄ PÄÄLLÄ SAATANA.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti